Ne glede na to v kateri branži delujete s skrbnim upravljanjem ugleda lahko izboljšate vašo pozicijo na trgu in pridobite zaupanje potrošnikov.
V današnjem zahtevnem in konkurenčnem okolju podjetja vse pogosteje iščejo načine za merjenje svojega položaja v primerjavi s konkurenco. Podjetja lahko s pomočjo teh pomembnih konkurenčnih podatkov prilagodijo svojo prodajno strategijo in prekosijo konkurenco. Podjetja lahko te informacije uporabijo tudi za to, da zaposlenim pokažejo, kako njihove prednosti prevladujejo nad močjo konkurence in jim dajo dodaten zagon za suvereno zastopanje njihovih storitev in izdelkov.
Newton Research Europe vam s svojimi rešitvami pomaga poiskati informacije o konkurenčnih cenah, strokovnosti zaposlenih ali prodajnem pristopu ter doseči visoko stopnjo konkurenčnosti na trgu.
Prodaja po regijah
- Slovenija
- Hrvaška
- Avstrija
- Češka
- Slovenija
- Hrvaška
- Avstrija
- Češka
Prodaja po mesecih
- 2019
- 2020
- 2019
- 2020
360° FBF by Newton
360 FBF (full brand feedback) zagotavlja popolno notranjo in zunanjo oceno blagovne znamke.
Vključuje zaposlene, končne uporabnike, potencialne kupce in javnost,
ki zagotovijo povratne informacije o dojemanju blagovne znamke.
INTERNO POSLOVANJE (zaposleni)
raziskava zadovoljstva z interno komunikacijo
360° povratnih informacij vodstvu
raziskava zvestobe zaposlenih
raziskava motivacije zaposlenih
raziskava zadovoljstva in angažiranosti zaposlenih
EKSTERNO POSLOVANJE (uporabniki)
skriti nakupi – mystery shopping
exit pool ankete
izkušnje potrošnikov – customer experience
fokusne skupine
SPLOŠNA PERCEPCIJA BLAGOVNE ZNAMKE (javnost)
spremljanje medijske pojavnosti (tisk, TV, radio, splet)
sledenje komentarjem na družbenih omrežjih, blogih in portalih
Podrobneje: https://newtonresearch.eu/sl/resitve/
Ker imamo dolgoletne izkušnje in znanje, ki smo ga pridobili s številnimi naročniki.