TRŽNE RAZISKAVE

Ne glede na to v kateri branži delujete s skrbnim upravljanjem ugleda lahko izboljšate vašo pozicijo na trgu in pridobite zaupanje potrošnikov.

V današnjem zahtevnem in konkurenčnem okolju podjetja vse pogosteje iščejo načine za merjenje svojega položaja v primerjavi s konkurenco. Podjetja lahko s pomočjo teh pomembnih konkurenčnih podatkov prilagodijo svojo prodajno strategijo in prekosijo konkurenco. Podjetja lahko te informacije uporabijo tudi za to, da zaposlenim pokažejo, kako njihove prednosti prevladujejo nad močjo konkurence in jim dajo dodaten zagon za suvereno zastopanje njihovih storitev in izdelkov.

Newton Research Europe vam s svojimi rešitvami pomaga poiskati informacije o konkurenčnih cenah, strokovnosti zaposlenih ali prodajnem pristopu ter doseči visoko stopnjo konkurenčnosti na trgu.

Uspešnost po oddelku

Razvoj 55%
Prodaja 66%
Proizvodnja 70%

Prodaja po regijah

  • Slovenija
  • Hrvaška
  • Avstrija
  • Češka

Prodaja po mesecih

  • 2019
  • 2020
360° FBF by Newton

360 FBF (full brand feedback) zagotavlja popolno notranjo in zunanjo oceno blagovne znamke.

Vključuje zaposlene, končne uporabnike, potencialne kupce in javnost,

ki zagotovijo povratne informacije o dojemanju blagovne znamke.


INTERNO POSLOVANJE (zaposleni)

raziskava zadovoljstva z interno komunikacijo
360° povratnih informacij vodstvu
raziskava zvestobe zaposlenih
raziskava motivacije zaposlenih
raziskava zadovoljstva in angažiranosti zaposlenih

 

 

EKSTERNO POSLOVANJE (uporabniki)

skriti nakupi – mystery shopping
exit pool ankete
izkušnje potrošnikov – customer experience
fokusne skupine

 

 

 

SPLOŠNA PERCEPCIJA BLAGOVNE ZNAMKE (javnost)

spremljanje medijske pojavnosti (tisk, TV, radio, splet)
sledenje komentarjem na družbenih omrežjih, blogih in portalih

Podrobneje:   https://newtonresearch.eu/sl/resitve/

Ker imamo dolgoletne izkušnje in znanje, ki smo ga pridobili s številnimi naročniki.